SZYBKI KONTAKT 7.00 - 16.00

Nefere

Zaloguj się
Logowanie
Nowe konto
Do darmowej wysyłki brakuje: 100 zł Darmowa wysyłka!
okazja dnia
Strona główna / Regulamin

Regulamin

Regulamin sklepu

  1. Zamówienia na produkty przyjmowane są za pośrednictwem serwisu internetowego www.nefere.pl prowadzonego przez: Nefere Marta Krzyżanowska-Kurzac z siedzibą w Wierzchowisku przy ulicy Dębowej 7, 42-233 Mykanów (zwana dalej Nefere). Firma jest zarejestrowana przez Wójta Gminy Mykanów pod numerem 4169/10.

  2. Poprzez złożenie zamówienia klient wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w Regulaminie.

  3. Zawarcie umowy z klientem następuje z chwilą złożenia zamówienia. Złożenie zamówienia przez klienta jest potwierdzane pocztą elektroniczną pod wskazany adres e-mailowy.

  4. Realizacja zamówienia odbywa się w ciągu 1 dnia roboczego, po otrzymaniu wpłaty na konto lub potwierdzenia realizacji transakcji kartą płatniczą. Nie odpowiadamy za zwłokę wynikającą z opóźnienia w dostarczeniu towaru przez Pocztę Polską lub firmę kurierską. Termin płatności wynosi 7 dni, w przypadku braku wpłaty w tym czasie zamówienie zostaje anulowane.

  5. Wysyłki zagraniczne realizowane są tylko po uprzednim dokonaniu wpłaty. Koszty wysyłki zagranicznej określane są indywidualnie po otrzymaniu zamówienia.

  6. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

  7. Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument potwierdzający wydanie towaru z magazynu, a na życzenie klienta faktura VAT.

  8. Klient ma prawo wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia dokumentu.

  9. Klient ma prawo wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.

  10. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt pod adresem sklep@nefere.pl.

  11. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Ceny nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw. Wyjątek dotyczy produktów objętych promocją polegającą na darmowej wysyłce. W takim przypadku koszt dostawy nie jest doliczany.

  12. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

  13. Skorzystanie z promocji i czasowych obniżek możliwe jest tylko w czasie ich obowiązywania. Promocja polegająca na obniżeniu opłaty za darmową dostawę do zamówień o wysokości 100zł, możliwa jest tylko przy płatności z góry gotówką/przelewem. Promocja ta nie dotyczy płatności bonami MyBenefit, Sodexo, Nefere, Medicover ani przy odbiorze.
  14. Zgodnie z obwiązującym prawem klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie nefere.pl bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, jest w oryginalnym opakowaniu, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Klient informuje sklep o odstąpieniu od umowy wysyłając oświadczenie poprzez formularz dostępny na:https://www.nefere.pl/zwroty. Sklep automatycznie potwierdza otrzymanie formularza oraz informuje o kolejnych krokach procesu.

  15. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim dokumentem na adres: Nefere Centrum Dystrybucji, ul. Akacjowa 2, 42-233 Mykanów. Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru wraz z przesyłką. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

  16. W chwili otrzymania przesyłki klient jest zobowiązany do sprawdzenia towaru. Jeżeli klient stwierdzi uszkodzenie/naruszenie opakowania należy spisać protokół reklamacyjny dostępny u kuriera oraz niezwłocznie skontaktować się z pracownikiem sklepu Nefere.pl. 

  17. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient stwierdzi, że ma on wady może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych. Podstawą dochodzenia roszczeń jest dokument potwierdzający wydanie towaru z magazynu lub faktura oraz protokół reklamacyjny dla wad powstałych w transporcie. W przypadku wad reklamację należy zgłaszać poprze formularz reklamacyjny : https://www.nefere.pl/reklamacje

  18. Zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997 roku, zobowiązujemy się do ochrony Państwa danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą mają Państwo prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawianie lub żądanie usunięcia z naszej bazy danych. Ochrona danych osobowych szczegółowiej określona jest w Polityce prywatności.

  19. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie i przechowywanie przez naszą firmę danych osobowych zawartych w zamówieniu.

  20. Wszelkie materiały, w szczególności opisy produktów, układ i kompozycja tych elementów, znak towarowy Nefere oraz Space Creation oraz inne informacje, dostępne na stronie internetowej www.nefere.pl stanowią przedmiot praw wyłącznych firmy Nefere. Wskazane elementy stanowią przedmiot autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej, w tym praw z rejestracji znaków towarowych oraz praw do baz danych i jako takie korzystają z ustawowej ochrony prawnej.

Ostatnia zmiana Regulaminu dokonana w dniu 11-03-2020r.

Polityka prywatności

Niniejsza Polityka prywatności określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych pozyskanych od Państwa przez sklep internetowy Nefere Dziecięce Inspiracje prowadzony pod nefere.pl (dalej zwaną Witryną) przez Nefere Marta Krzyżanowska-Kurzac z siedzibą w Wierzchowisku, ul. Dębowa 7, 42-233 Mykanów (dalej zwanego Sklepem Internetowym).

Sklep internetowy dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia poszanowania Państwa prywatności i ochrony udzielonych informacji osobowych podczas korzystania z Witryny i dokonywania zakupów w ramach sklepu oraz w tym celu podejmuje wszelkie niezbędne działania.

Sklep internetowy, zgodnie z wymogami prawa, zarejestrował zbiór (zbiory) danych osobowych w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.


Jakie dane zbiera sklep internetowy w sposób automatyczny podczas korzystania z Witryny?

Sklep internetowy nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies podczas samego korzystania z Witryny.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe wysyłane przez sklep internetowy i przechowywane na Państwa komputerze zawierające pewne informacje związane z korzystaniem przez Państwa z Witryny i Sklepu Internetowego. Pliki te wykorzystywane są przez sklep internetowy w celu obsługi Witryny i zapewnienia możliwości udostępnienia Państwu interesujących informacji oraz podczas procesu zakupowego, np. w celu zapamiętywania dokonanych przez Państwa zakupów.

Pliki cookies wykorzystywane przez sklep internetowy mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu korzystania przez Państwa z Witryny i służą do przechowywania informacji takich jak Państwa hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z Witryny. W każdym wypadku mogą Państwo zablokować instalowanie plików cookies lub usunąć stałe pliki cookies, wykorzystując stosowne opcje Państwa przeglądarki internetowej. W razie problemów doradzamy skorzystać z pliku pomocy przeglądarki lub skontaktować się z producentem przeglądarki, z której Państwo korzystacie.

W jakim celu i na jakiej podstawie zbieramy dane?

Zbieramy dane w celu realizacji zakupów dokonywanych w naszym serwisie. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale i konieczne w celu realizacji zamówień.

Jak długo przechowujemy dane osobowe?

Dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania obowiązków nakładanych przez nas przez prawo w związku z faktem dokonania zakupu. Głównie chodzi o czas związany z możliwością dochodzenia roszczeń reklamacyjnych i posprzedażowych oraz okres związany z koniecznością przechowywania dokumentacji na potrzeby podatkowe i ewentualnej kontroli urządów administracji publicznej.

Jakie dane zbiera sklep internetowy podczas dokonywania zakupów i rejestracji?

Sklep internetowy będzie od Państwa zbierał następujące dane osobowe za pośrednictwem Witryny oraz innych form komunikacji, w przypadku dokonywania zakupów i procesu rejestracji na Witrynie:


1) nazwisko i imię,

2) adres zamieszkania

3) adres do korespondencji, jeżeli przesyłka ma zostać wysłana na inny adres

4) adres poczty elektronicznej,

5) numer telefonu.


Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich poprawiania oraz usunięcia. W celu realizacji tego uprawnienia Prosimy o korzystanie z opcji w ramach swojego konta lub z adresu: sklep@nefere.pl, numeru telefonu +48.662 393 528.

 

Udostępnienie informacji 

W celu realizacji umowy sklep internetowy przekazuje zebrane od Państwa dane do następujących podmiotów: przewoźnicy (firma kurierska DPD, Poczta Polska, InPost) firmy świadczące usługi płatnicze w przypadku jeśli Państwo z niego korzystają. W takich przypadkach ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum.

Ponadto, podane przez Państwa informacje mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.

Nie przekazujemy i nie planujemy przekazania danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

Środki techniczne i Państwa obowiązki

Sklep internetowy dokłada wszelkich możliwych starań, aby zabezpieczyć Państwa dane i ochronić je przed działaniami osób trzecich. Stosujemy niezbędne zabezpieczenia serwerów, połączeń i Witryny w celu ochrony Państwa danych. Wszystkie połączenia związane z wykonywaniem przez Państwa płatności elektronicznych, w przypadku wyboru takiej opcji, będą następować za pośrednictwem bezpiecznego szyfrowanego połączenia.


Podjęte przez nas działania mogą okazać się jednak niewystarczające, jeżeli sami nie zachowają Państwo zasad bezpieczeństwa. W szczególności muszą Państwo zachować w poufności login i hasło do Witryny i nie udostępniać ich osobom trzecim. Proszę pamiętać, że sklep internetowy nie będzie zwracał się do Państwa o ich podanie, z wyjątkiem podania ich w trakcie logowania na Witrynie. W celu uniemożliwienia korzystania z państwa konta osobom nieuprawnionym prosimy się wylogować po zakończeniu korzystania z Witryny.

W jaki sposób możecie Państwo korzystać z przysługujących praw?

Macie Państwo możliwość podglądu i edycji Państwa danych, w każdym czasie, w ramach Witryny, po zarejestrowaniu się z użyciem adresu email oraz hasła. Jednak rejestracja nie jest konieczna do dokonania jednorazowego zakupu. W takim przypadku nie ma możliwości podglądu udostępnionych danych w Witrynie. Natomiast w każdym przypadku dokonania zakupu przychodzi pocztą elektroniczną potwierdzenie zakupu wraz z udostępnionymi danymi osobowymi.


Przysługuje Państwo prawo do żądania informacji o treści przechowywanych na Państwa temat danych, jak również prawo do żądania zmiany, zablokowania lub usunięcia danych, a także prawo do sprostowania błędów, uzupełnienia lub uaktualnienia Państwa danych. Macie Państwo również możliwość wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Prosimy w tym celu o kontakt pod adresem: sklep@nefere.pl.


Inne strony internetowe

W ramach Witryny mogą pojawiać się okresowo linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Witryny i nie są w żaden sposób nadzorowane przez sklep internetowy. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności, z którymi zalecamy zapoznać się. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za zasady postępowania z danymi w ramach tych stron.

 

Pytania i zastrzeżenia

Pytania i zastrzeżenia dotyczące niniejszej Polityki prywatności mogą być przez Państwa zadane pod adresem: sklep@nefere.pl lub Inspektora Ochrony Danych Osobowych na adres biuro@nefere.pl.

OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
  2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii Sprzedawca ponawia wysyłkę zaproszenia.
  3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
  4. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.
  5. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
  6. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
  7. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.


Polityka zaktualizowana w dniu 30.11.2022