Wysyłka i realizacja zamówień
Wysyłka produktów w dni robocze odbywa się za pośrednictwem Paczkomatów 24/7, Poczty Polskiej, firmy kurierskiej InPost, GLS, DPD.
Wysyłka tego samego dnia złożonego i opłaconego zamówienia :
- Do godziny 12:00 - Pocztex Kurier oraz DPD Pickup
- Do godziny 13:00 - Kurier GLS
- Do godziny 14:00 - Paczkomaty Inpost
Przybliżone czasy doręczenia paczki:
- Paczkomaty Inpost 24/48 godzin
- Kurier GLS/ DPD pickup 24/48 godzin
- Pocztex Kurier 24/48 godzin
Cennik przesyłek
Paczkomaty 24/7 | Firma kurierska GLS/DPD | Poczta Polska |
|
|
|
Uwaga! Darmowa dostawa automatycznie przysługuje do zamówień:
- o wartości powyżej 100 zł - płatnych z góry dla przesyłek Pocztowych - NIE DOTYCZY PŁATNOŚCI KODAMI (np. MyBenefit)
- o wartości 300 zł bez względu na formę płatności
W przypadku użycia kodu MyBenefit towar nie podlega zwrotowi zgodnie z regulaminem systemu MyBenefit. Możliwa jest wymiana na inny produkt.
Pojawiać się mogą promocje okresowe, zakładające inny koszt dostawy, niższy niż w naszym cenniku dla wybranych opcji wysyłki lub marki produktu.
Umożliwiamy nadanie Twojej paczki na sobotę. W przypadku Paczkomatów Inpost koszt to 10 zł przy przepłacie, GLS - 29 zł przy przedpłacie. Szczegóły u naszych konsultantów !
Możliwe są opóźnienia w wysyłce po stronie poszczególnych przewoźników niezależne od działalności naszego sklepu. Opóźnienia najczęściej występują w okresie wzmożonego ruchu tj. w okresie listopad-grudzień. W przypadku wątpliwości odnośnie wyboru formy wysyłki lub opóźnieniu doręczenia przesyłki prosimy o kontakt z naszymi konsultantami.
Oferowanie produkty posiadamy na stanie magazynowym, a zamówienia realizujemy na bieżąco.