SZYBKI KONTAKT 7.00 - 16.00

Nefere

Zaloguj się
Logowanie
Nowe konto
Do darmowej wysyłki brakuje: 100 zł Darmowa wysyłka!
Strona główna / Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

1. Czy koszt wysyłki jest zależny od ilości zamawianych produktów?

W naszym sklepie obowiązują proste i uczciwe zasady - koszt wysyłki jest stały bez względu na ilość zakupionych produktów. Cennik wysyłek dostępny jest tutaj: Cennik wysyłek

2. Jak zostanie naliczony koszt wysyłki, jeśli wśród zakupionych przeze mnie produktów znajdzie się jeden z darmową dostawą?

Jeśli wśród zakupionych produktów znajdzie się minimum jeden produkt z darmową wysyłką, to całe zamówienie zostanie dostarczone na nasz koszt - bez względu na ilość zakupionych produktów.

3. Jak szybko realizowane są wysyłki opłaconych zamówień?

Większość wysyłek realizujemy w ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia - dotyczy to dni roboczych. 

Orientacyjne terminy doręczeń wynoszą:

  • kurier DPD - 98% paczek dociera do klientów następnego dnia po nadaniu
  • kurier GLS - 98% paczek dociera do klientów następnego dnia po nadaniu
  • Poczta Polska - większość przesyłek dociera w ciągu dwóch dni po nadaniu
  • paczkomaty Inpost - większość paczek jest gotowych do odbioru następnego dnia po nadaniu

Powyższe informacje dotyczą dni roboczych.

4. Do której godziny muszę złożyć zamówienie, aby zostało wysłane jeszcze tego samego dnia?

Opłacone zamówienie powinniśmy otrzymać maksymalnie do godz. 14.00. Wtedy możemy je zrealizować poprzez firmę kurierską DPD lub GLS. W takiej sytuacji prosimy o dodatkowy kontakt telefoniczny, aby potwierdzić konieczność wysyłki tego samego dnia.

Uwaga: w sezonie przedświątecznym od 02 listopada do 23 grudnia powyżsy termin wysyłki może ulec wydłużeniu.

5. Czy jest możliwość wysłania przesyłki z dostawą na sobotę?

Jest taka możliwość w przypadku przesyłki kurierskiej realizowanej przez firmę DPD. Jednak jest to usługa niestandardowa obciążona dodatkową opłatą 30 zł . Dostaw na sobotę nie realizujemy w opcji za pobraniem.

6. Czy podajecie numer śledzenia przesyłki?

O każdej zmianie statusu zamówienia jesteście Państwo informowani przez nas mailowo. Informowanie klientów rozpoczynamy od powiadomienia o przyjęciu zamówienia do realizacji, później o rozpoczęciu pakowania przesyłki w magazynie. Jeśli przesyłka opuści nasz magazyn, otrzymujecie Państwo powiadomienie wraz z numerem przesyłki, którą zawsze można śledzić na stronach przewoźników. Przesyłki dodatkowo awizowane są przez przewoźników mailem (DPD, GLS,) lub sms-em (Poczta Polska, ) lub mailem i sms-em (paczkomaty Inpost).

7. Pakowanie na prezent - w jaki sposób jest opakowany prezent i jak go dostarczacie?

Zakupiony produkt pakujemy w papier ozdobny z motywami "dziecięcymi", całość owijamy wstążką wraz z kokardą. Tak zapakowany prezent zabezpieczamy folią i wkładamy do większego kartonu i jeszcze raz zabezpieczamy paczkę przed uszkodzeniami. Wystarczy otworzyć przesyłkę i prezent jest gotowy do wręczenia. Paragon nie jest dołączany do przesyłki tylko wysyłany w formie skanu. Przy zakupie warto nas poinformować, czy prezent ma być dla dziewczynki czy dla chłopca, ponieważ w ofercie posiadamy wiele papierów ozdobnych z motywami "dziewczęcymi" i "chłopięcymi". Koszt usługi pakowania na prezent wynosi 10zł. brutto.

8. Czy koszt pakowania na prezent obejmuje kilka produktów czy do każdego produktu mam doliczyć 10zł?

To zależy od zamówienia - jeśli mamy zapakować na prezent kilka drobnych produktów w jednym kartonie, to wystarczy opłata 10zł. W przypadku kiedy zamówiony jest np. konik na biegunach wraz z innym produktem, który będzie pakowany osobno, wtedy należy wybrać 2 razy opłatę za pakowanie na prezent.

9. Czy mogę zamówić produkty zapakowane jako prezent tuż przed świętami Bożego Narodzenia?

Niestety, usługę pakowania na prezent udostępniamy w okresie od 7 stycznia do 02 listopada każdego roku. W sezonie przedświątecznym nie zdołalibyśmy przygotować wszystkich prezentów na czas. 

10. Czy jakość oferowanych przez Wasz sklep produktów jest odpowiednia? Jak wyglądają sprawy atestów?

Oferujemy naszym klientom produkty dobrej jakości, od sprawdzonych przez nas producentów. Wszystkie sprzedawane przez nas produkty posiadają odpowiednie deklaracje dopuszczające produkt do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej. Produkty spełniają wymagane normy według odpowiednich dyrektyw. Współpracujemy z wieloma przedszkolami i szkołami. 

11. Czy wysyłacie zamówienia do innych krajów?

Realizujemy przesyłki zagraniczne do krajów UE. Koszty wysyłek uzgadniamy indywidualnie w zależności od wybranych produktów, którymi jest zainteresowany klient. Część przesyłek korzystniej jest wysłać poprzez Pocztę Polską, część lepiej i taniej jest wysłać firmą kurierską DPD. Przed dokonaniem zakupu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia dokładnych kosztów wysyłki.

Uwaga: w przypadku przesyłki kurierskiej DPD, koszt jest stały dla paczki 31kg i wynosi przykładowo:

  • do Niemiec 60zł. brutto
  • do Wielkiej Brytanii 90zł. brutto 
  • na Litwę 65zł. brutto

12. Czy jest możliwy odbiór osobisty zamówienia?

Po odbiór osobisty zapraszamy do naszego centrum dystrybucji w Mykanowie na ul. Akacjowa 2. Zwykle pracujemy od godziny 7.00 do 17.00, a w piątki do 16.00. Odbiór osobisty najlepiej potwierdzić telefonicznie przed przyjazdem. Wtedy zamówione produkty będą wcześniej przygotowane do odbioru.

13. Jak sprawdzić dostępność produktów?

Wszystkie produkty, które mamy na stanie magazynowym są aktywne w naszym sklepie. W przypadku braku towaru, produkty oznaczone są informacją "chwilowy brak" i nie można ich dodać do koszyka. Przy każdym niedostępnym produkcie jest możliwość wpisania swojego adresu mailowego w polu "powiadom mnie o dostępności" - jak tylko produkt będzie dostępny, otrzymacie Państwo maila z informacją.