SZYBKI KONTAKT Zadzwoń w poniedziałek

Nefere

Zaloguj się
Logowanie
Nowe konto
Do darmowej wysyłki brakuje: 100 zł Darmowa wysyłka!
okazja dnia
Strona główna / Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

1. Czy koszt wysyłki jest zależny od ilości zamawianych produktów?

W naszym sklepie obowiązują proste i uczciwe zasady - koszt wysyłki jest stały bez względu na ilość zakupionych produktów. Cennik wysyłek dostępny jest tutaj: Cennik wysyłek

2. Jak zostanie naliczony koszt wysyłki, jeśli wśród zakupionych przeze mnie produktów znajdzie się jeden z darmową dostawą?

Jeśli wśród zakupionych produktów znajdzie się minimum jeden produkt z darmową wysyłką, to całe zamówienie zostanie dostarczone na nasz koszt - bez względu na ilość zakupionych produktów.

3. Jak szybko realizowane są wysyłki opłaconych zamówień?

Wysyłka tego samego dnia złożonego i opłaconego zamówienia :

Do godziny 12:00 - Pocztex Kurier  

Do godziny 13:00 - Kurier GLS

Do godziny 14:00 - Paczkomaty Inpost

Do godziny 14:00 - Orlen Paczka
 

Przybliżone czasy doręczenia paczki:

Pocztex Kurier - 24/48 godzin             
Kurier GLS  - 24 godziny                 
Paczkomaty Inpost - 24 godziny  
Orlen Paczka  - 24 godziny       

Powyższe informacje dotyczą dni roboczych.

 Uwaga: w sezonie przedświątecznym od 02 listopada do 23 grudnia powyższy termin wysyłki może ulec wydłużeniu do 48 godzin.

4. Czy jest możliwość wysłania przesyłki z dostawą na sobotę?

Jest taka możliwość w przypadku przesyłki kurierskiej realizowanej przez firmę GLS. Jednak jest to usługa niestandardowa obciążona dodatkową opłatą 40 zł . Dostaw na sobotę nie realizujemy w opcji za pobraniem.

W przypadku wysyłki do paczkomatu koszt wynosi 15 zł. Także nie wysyłamy paczek płatnych przy odbiorze. 

5. Czy podajecie numer śledzenia przesyłki?

O każdej zmianie statusu zamówienia jesteście Państwo informowani przez nas mailowo. Informowanie klientów rozpoczynamy od powiadomienia o przyjęciu zamówienia do realizacji, później o rozpoczęciu pakowania przesyłki w magazynie. Jeśli przesyłka opuści nasz magazyn, otrzymujecie Państwo powiadomienie wraz z numerem przesyłki, którą zawsze można śledzić na stronach przewoźników. Przesyłki dodatkowo awizowane są przez przewoźników mailem (GLS) lub sms-em (Poczta Polska ) lub mailem i sms-em (paczkomaty Inpost).

6. Czy jakość oferowanych przez Wasz sklep produktów jest odpowiednia? Jak wyglądają sprawy atestów?

Oferujemy naszym klientom produkty dobrej jakości, od sprawdzonych przez nas producentów. Wszystkie sprzedawane przez nas produkty posiadają odpowiednie deklaracje dopuszczające produkt do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej. Produkty spełniają wymagane normy według odpowiednich dyrektyw. Współpracujemy z wieloma przedszkolami i szkołami. 

7. Czy wysyłacie zamówienia do innych krajów?

Realizujemy przesyłki zagraniczne do krajów UE. Koszty wysyłek uzgadniamy indywidualnie w zależności od wybranych produktów, którymi jest zainteresowany klient. Paczki wysyłamy firmą kurierską GLS. Przed dokonaniem zakupu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia dokładnych kosztów wysyłki. 

8. Czy jest możliwy odbiór osobisty zamówienia?

Po odbiór osobisty zapraszamy do naszego centrum dystrybucji w Mykanowie na ul. Akacjowa 2. Zwykle pracujemy od godziny 7.00 do 16.00. Odbiór osobisty najlepiej potwierdzić telefonicznie przed przyjazdem. Wtedy zamówione produkty będą wcześniej przygotowane do odbioru. 

9. Jak sprawdzić dostępność produktów?

Wszystkie produkty, które mamy na stanie magazynowym są aktywne w naszym sklepie. W przypadku braku towaru, produkty oznaczone są informacją "chwilowy brak" i nie można ich dodać do koszyka. Przy każdym niedostępnym produkcie jest możliwość wpisania swojego adresu mailowego w polu "powiadom mnie o dostępności" - jak tylko produkt będzie dostępny, otrzymacie Państwo maila z informacją.