Zwroty i reklamacje

Drodzy Klienci!

Informujemy, że Poczta Polska ma już około tygodniowe opóźnienia w doręczaniu paczek. Prosimy wziąć tą informację pod uwagę przy wyborze sposobu dostawy Waszych zakupów.

Dziękujemy za wszystkie zamówienia, które realizujemy na bieżąco.

pozdrawiamy i zapraszamy do zakupów -  Zespół Nefere

1. Mam problem przy dostawie, paczka dostarczona przez kuriera jest uszkodzona.

Zawsze należy zwrócić uwagę na stan paczki przy odbiorze przesyłki od kuriera. Jeśli paczkę ma odebrać ktoś inny, należy przekazać mu ważne informacje.

Jeśli przesyłka posiada ślady uszkodzenia typu: rozerwanie folii lub taśmy zabepieczającej (każda paczka jest przez foliowana), ślady zgniecenia, zalania lub inne podobne, wtedy zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki i niezwłoczne powiadomienie nas o tym fakcie telefonicznie lub mailowo (662393528 lub sklep@nefere.pl)

Dla własnego bezpieczeństwa należy sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera zaraz po podpisaniu potwierdzenia odbioru przesyłki, nawet jeśli przesyłka wydaje się być nieuszkodzona. Kurier DPD ma obowiązek zaczekać, dopóki odbiorca nie potwierdzi, że produkty w przesyłce nie zostały uszkodzone podczas transportu.

Jeśli produkty zostały uszkodzone, kurier DPD ma obowiązek wypisania protokołu szkody. Tylko protokół wypisany w dniu doręczenia jest podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej DPD.

Dobra wiadomość - nasza wieloletnia praktyka w wysyłaniu przesyłek kurierskich doprowadziła nas do takiego pakowania produktów, aby nie ulegały uszkodzeniom w transporcie. 

2. Jeśli chcecie Państwo złożyć reklamację lub odesłać produkt w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podawania przyczyn, prosimy o wypełnienie poniższego formularza, który przyśpieszy proces.

ZWROTY:

https://www.nefere.pl/zwroty

REKLAMACJE: 

https://www.nefere.pl/reklamacje 

Uwaga! W przypadku kartonowych opakowań stanowią one integralną częśc produktu. Prosimy o należyte zabezpieczenie produktu przed odesłaniem.

nasze marki

kot
pies