SZYBKI KONTAKT 7.00 - 16.00

Nefere

Zaloguj się
Logowanie
Nowe konto
Do darmowej wysyłki brakuje: 100 zł Darmowa wysyłka!
okazja dnia
Strona główna / Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

1. Mam problem przy dostawie, paczka dostarczona przez kuriera jest uszkodzona.

Zawsze należy zwrócić uwagę na stan paczki przy odbiorze przesyłki od kuriera. Jeśli paczkę ma odebrać ktoś inny, należy przekazać mu ważne informacje.

Jeśli przesyłka posiada ślady uszkodzenia typu: rozerwanie folii lub taśmy zabepieczającej (każda paczka jest przez foliowana), ślady zgniecenia, zalania lub inne podobne, wtedy zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki i niezwłoczne powiadomienie nas o tym fakcie telefonicznie lub mailowo (662393528 lub sklep@nefere.pl)

Dla własnego bezpieczeństwa należy sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera zaraz po podpisaniu potwierdzenia odbioru przesyłki, nawet jeśli przesyłka wydaje się być nieuszkodzona. Kurier ma obowiązek zaczekać, dopóki odbiorca nie potwierdzi, że produkty w przesyłce nie zostały uszkodzone podczas transportu.

Jeśli produkty zostały uszkodzone, kurier ma obowiązek wypisania protokołu szkody. Tylko protokół wypisany w dniu doręczenia jest podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej.

Dobra wiadomość - nasza wieloletnia praktyka w wysyłaniu przesyłek kurierskich doprowadziła nas do takiego pakowania produktów, aby nie ulegały uszkodzeniom w transporcie. 

2. Jeśli chcecie Państwo złożyć reklamację lub odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podawania przyczyn, prosimy o wypełnienie poniższego formularza, który przyśpieszy proces.

Na naszej stronie wdrożyliśmy system Wygodnych Zwrotów gdzie mogą Państwo od razu wygenerować etykietę i opłacić ją online. Do dyspozycji prawie 30 tysięcy punktów nadań, m.in Paczkomaty, GLS, Punkty Żabka i wiele innych.

WYGODNE ZWROTY:

https://www.nefere.pl/zwroty

REKLAMACJE: 

https://www.nefere.pl/reklamacje 

3. W oparciu o zapis w ustawie w artykule 38 pkt 5 o Prawie konsumenckim, zwrot nie przysługuje klientowi w sytuacji , gdy towar został odpakowany z oryginalnego opakowania i ze względów higienicznych nie może być ponownie sprzedany. Do takich produktów zaliczają się m.in. dmuchawki , flety, gwizdki ,gryzaki ,smoczki.

Uwaga! W przypadku kartonowych opakowań stanowią one integralną część produktu. Prosimy o należyte zabezpieczenie produktu przed odesłaniem.