SZYBKI KONTAKT Zadzwoń w poniedziałek

Nefere

Zaloguj się
Logowanie
Nowe konto
Do darmowej wysyłki brakuje: 100 zł Darmowa wysyłka!
Chińczyk - Kółko i krzyżyk - Pingwinki
Chińczyk - Kółko i krzyżyk - Pingwinki
Chińczyk - Kółko i krzyżyk - Pingwinki
Chińczyk - Kółko i krzyżyk - Pingwinki
Chińczyk - Kółko i krzyżyk - Pingwinki
Chińczyk - Kółko i krzyżyk - Pingwinki
Strona główna / Produkty / Gry / Gry planszowe / Magni - Chińczyk - Kółko i krzyżyk - Pingwinki

Chińczyk - Kółko i krzyżyk - Pingwinki

Cena:
110,90 zł
Ean:
5707594321805
Dostępność:
Produkt dostępny
Płeć:
Wiek:
Od 3 lat
Producent:
Magni
Ilość:
prezentKup na prezent
Koszt pakowania 10zł
Opakowanie dla:
dziewczynki
chłopca

Klasyczna gra w chińczyka, teraz w przepięknej odsłonie z sympatycznymi pingwinkami oraz drugą grą na odwrocie - kółko i krzyżyk. Małe pionki zdobią przepiękne buźki pingwinków oraz 4 barwy odpowiadające 4 graczom - czarny, ciemno szary, jasno szary i pomarańczowy. Plansza zdobiona małymi, białymi stopkami pingwinków. Całość wykonana starannie, z dbałością o szczegóły i nawet najmniejsze detale.

Elementy potrzebne do gry w chińczyka: 

  • plansza, 
  • kostka do gry ( może być to specjalna kostka z gwiazdką oraz globusem bądź tradycyjna kostka ), 
  • po 4 pionki dla każdego gracza

Każdy gracz wybiera 4 pionki jednego koloru, które ustawia w rogu planszy na 4 polach wyjściowych w kolorze wybranych pionków. Celem gry jest jak najszybsze przemieszczenie swoich pionków do "domku".

‘’Domek’’ stanowią 4 pola koloru pionków usytuowane wewnątrz trasy.
Rozpoczynającego wyznacza się przez losowanie. Pozostali zawodnicy rozpoczynają grę w kolejności zgodnej z ruchem wskazówek zegara. Aby wprowadzić pionek do gry, czyli ustawić go na polu startowym w kolorze swoich pionków, należy wyrzucić 6 oczek lub symbol globusa. Gracze kolejno rzucają kostką i przesuwają pionki zgodnie z kierunkiem strzałki przy polu startowym o tyle pól, ile wynosi liczba wyrzuconych oczek. Gracz, który wprowadził już swój pionek do gry i ponownie wyrzucił 6 oczek lub globus*, decyduje, czy przesuwa pionek o 6 pól, czy startuje kolejnym pionkiem. Na jednym polu może stać tylko jeden pionek. Gracz, który swoim pionkiem natrafi na pionek przeciwnika strąca go z tego pola. Strącony gracz zaczyna tym pionkiem od początku. 

Na kostce oraz planszy znajdują się 2 dodatkowe obszary czyli Gwiazdka ★ oraz Globus ◍. Oprócz opisanych powyżej zasad działania globusu, oba z tych obszarów pozwalają graczowi na przemieszczenie się właśnie do najbliższego pola, które wylosowaliśmy na kostce, oczywiście idąc zgodnie z kierunkiem przemieszczania się.

Życzymy super zabawy

Na odwrocie planszy, znajduje się plansza do gry w kółko i krzyżyk, gdzie warunkiem wygranej jest ułożenie 3 pingwinków w jednym rzędzie.

Takie zabawki to nie tylko świetna zabawa dla całej rodziny, ale również nauka zachowań społecznych. Dziecko powinno się nauczyć zarówno wygrywać z klasą, jak i przegrywać, co wcale nie jest łatwe. 

Wiek: 3+

Wymiary: 22,5 x 22,5 cm

Referencja: MG3218

Deklaracja zgodności CE

Dodaj opinię o produkcie